کیک های تولد ساده و شیک سوییت بلیس

کیک تولد ساده و شیک

روز تولد از جمله روزهای قدیمی و محبوب در تمام کشورهای جهان است که هر ساله افراد به شکل‌های خاصی آن را جشن می‌گیرند. شمع و کیک تولد از مهم‌ترین اجزای جشن تولد محسوب می‌شوند. کیک تولد دارای انواع مختلفی بوده و افراد باید بسته به تعداد مهمانان، بزرگی جشن و سلیقه خود، آن را انتخاب نمایند. اگر به فکر برگزاری جشن‌های بزرگ هستید، به شما پیشنهاد می‌دهیم از کیک تولد ساده و شیک استفاده کنید. کیک تولدهایی که از طراحی ساده‌ای برخوردار می‌باشند، لاکچری، جذاب و همه‌پسند خواهند بود.

برای خرید کیک تولد ساده و لاکچری می‌توانید به سایت سوئیت بلیس مراجعه نمایید. قبل از هرچیزی لازم است درباره انواع کیک تولد اطلاعات بیشتری در اختیار داشته باشید. پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید مناسب‌ترین و بهترین کیک تولد ساده و شیک را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

کیک تولد ساده و شیک

کیک تولد ساده

روز تولد از مهم‌ترین روزهای زندگی هر فرد به شمار می‌رود. از این رو؛ در سراسر جهان این روز را جشن می‌گیرند. هدیه، شمع و کیک تولد از جمله ضروری‌ترین اقلام برای سورپرایز عزیزان شما به شمار می‌روند. البته بخش بزرگی از این سورپرایز، به کیک تولد فرد بستگی دارد. کیک تولد به تعداد مهمانان، بزرگی جشن، سن فرد و سلایق افراد وابسته بوده و در شکل‌های مختلفی پخته می‌شود. بسیاری از افراد به دنبال خرید کیک تولد ساده و شیک هستند. چرا که این دسته از کیک تولدها برای تمامی سنین مناسب می‌باشند.

افرادی که می‌خواهند با وجود مشغله‌های زندگی، عزیزانشان را سورپرایز کنند، می‌توانند به مجموعه سوییت بلیس اعتماد کرده و پخت کیک تولد را به دستان توانمند سوییت بلیس بسپارند. سفارش آنلاین کیک تولد، یک پیشنهاد هوشمندانه برای کسانی است که وقت برایشان از ارزش بالایی برخوردار می‌باشد. تنها چند دقیقه از وقت خود را به انتخاب کیک اختصاص دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کیک تولد خود را درب منزل تحویل بگیرید.

کیک تولد ساده و شیک

انواع کیک جشن تولد ساده و شیک

کیک‌های جشن تولد تفاوت زیادی با کیک‌های مجلسی دیگر ندارند و از کیک‌های خانگی نیز می‌توان برای جشن تولد استفاده کرد.  اما؛ اگر این جشن برای شما اهمیت دارد، بهتر است زیبایی و طراحی کیک را مد نظر قرار دهید. کیک‌های تولد قالب‌های مختلفی داشته و ممکن است به شکل مربعی، دایره‌ای، قلبی و یا مستطیلی موجود باشند. گاهی اوقات که تعداد مهمانان جشن تولد بسیار بالاست، کیک‌های تولد به شکل دو طبقه نیز دیده می‌شوند. برای خرید کیک تولد ساده و شیک می‌توانید به سایت سوئیت بلیس مراجعه کرده و یکی از انواع کیک‌ها را خریداری نمایید. در این قسمت از مقاله به بررسی انواع کیک تولد پرداخته‌ایم.

کیک تولد خامه‌ای:

همانطور که گفتیم کیک‌های تولد بسته به مواد به کار رفته در آن انواع مختلفی دارند. یکی از انواع کیک‌ تولد ساده و شیک، کیک خامه‌ای می‌باشد. خامه از اصلی‌ترین مواد تشکیل دهنده این کیک‌ها بوده و علاوه بر تزئین کیک، لابه‌لای لایه‌های کیک نیز وجود دارد. شما می‌توانید از این نوع کیک ساده برای جشن‌های تولد استفاده نمایید.

کیک تولد ساده و شیک

کیک تولد شکلاتی:

یکی از محبوب‌ترین کیک‌های تولد، کیک تولد شکلاتی می‌باشد. برای پخت و یا روکش کیک‌های تولد شکلاتی از شکلات و یا ترکیب خامه و شکلات تلخ یا شیرین استفاده می‌شود. این نوع کیک مزه دلپذیری داشته و در میان تمامی افراد از جمله کودکان بسیار محبوب می‌باشد. شما می‌توانید این نوع کیک تولد ساده و شیک را از وب‌سایت سوئیت بلیس سفارش داده و نسبت به خرید کیک تولد شکلاتی اقدام نمایید.

کیک تولد فوندانتی:

یکی دیگر از انواع کیک‌های تولد، کیک فوندانتی می‌باشد. کیک‌های فوندانتی از نوعی خمیر خوراکی ساخته‌ شده‌اند که می‌توان از آن‌ها طرح‌های مختلفی ایجاد کرد. کیک‌های فوندانتی طرح‌های مختلف و ماندگاری بالایی دارند. این نوع کیک‌ها هم به صورت ساده و هم به صورت تجملاتی قابل طراحی می‌باشند. اما؛ طراحی ساده این کیک‌ها، کیک تولد ساده و شیکی را برای شما به همراه خواهد داشت.

کیک تولد ساده و شیک

کیک تولد ردولوت:

کیک ردولوت که به نام کیک مخملی قرمز نیز شناخته می‌شود، یکی از زیباترین کیک‌های تولد به شمار می‌رود. ظاهر زیبا و طعم خوشمزه این نوع کیک باعث شده است تا از آن در مهمانی‌ها و جشن‌های خانوادگی استفاده گردد. شما می‌توانید این کیک تولد ساده و شیک را از وب‌سایت سوئیت بلیس با قیمتی مناسب سفارش دهید.

خرید کیک تولد ساده و شیک

انتخاب و تهیه کیک تولد، از مهم‌ترین بخش‌های برگزاری جشن تولد به شمار می‌رود. این انتخاب باید با برنامه‌ریزی انجام شود. اما؛ اگر به فکر برگزاری یک جشن کوچک و خانوادگی هستید و نمی‌خواهید هزینه بالایی را متقبل شوید، می‌توانید کیک تولد ساده و شیک ، کیک تولد خاص و یا کیک تولد لاکچری را سفارش داده و با استفاده از آن جشن تولد خود را برگزار نمایید. از آنجایی که کیک تولدهای ساده همه‌پسند هستند، خرید آن‌ها حتی برای مهمانی‌ها و یا جشن‌های بزرگ نیز پیشنهاد می‌شود. چرا که این کیک‌ها در عین سادگی، ظاهری شیک و طعمی دلپذیر دارند.

شما می‌توانید به قنادی نزدیک به محل زندگی خود مراجعه کرده و کیک تولد مورد نظر خود را سفارش دهید. اگر نمی‌خواهید زمان خود را تلف کنید و در ترافیک قرار بگیرید، می‌توانید به سایت سوییت بلیس، برترین سازنده کیک و شیرینی، مراجعه کرده و بعد از مشاهده طرح کیک تولد، کیک را سفارش دهید. کیک تولد مورد پسند شما در حداقل بازه زمانی به دست شما خواهد رسید.

کیک تولد ساده و شیک

سفارش آنلاین کیک تولد شیک در تهران

برای سفارش آنلاین کیک تولد ساده و شیک در تهران می‌توانید به کیک بوتیک سوییت بلیس مراجعه کنید و علاوه بر مشاهده طراحی و تزئین انواع مختلفی از کیک‌ها و همچنین قیمت آن‌ها، نسبت به خرید آنلاین کیک تولد اقدام نمایید. مجموعه سوییت بلیس، یکی از مجموعه‌های بزرگ سازنده انواع کیک و شیرینی بوده و قادر است کیک‌های خوش‌طعم و شیکی را برای مشتریان خود آماده کند. شما می‌توانید کیک تولد مورد نظر خود را به این مجموعه سفارش داده و از خدمات آن بهره‌مند شوید. مجموعه سوییت بلیس، ضمانت سلامت تحویل نیز دارد. از این رو؛ کیک تولد شما کاملا سالم به دست شما خواهد رسید. پس نگران به هم خوردن تزئین و یا خراب شدن کیک تولد خود در حین ارسال سفارش نباشید.