سوییت بلیس سازنده انواع کیک مجلسی خاص

کیک مجلسی خاص

اگر مهمانی بزرگی ترتیب داده‌اید و می‌خواهید بهترین‌ها را در مهمانی خود داشته باشید! اگر می‌خواهید این مهمانی به عنوان یک خاطره خوب در ذهن مهمانان ماندگار شود! به شما پیشنهاد می‌دهیم کیک را نیز به برنامه پذیرایی از مهمانان اضافه کنید. معمولا برای مراسمی همچون عروسی، نامزدی، سالگرد ازدواج، عقد و… کیک مجلسی خاص و خوش‌طعم خریداری می‌شود. جهت خرید کیک مجلسی تازه و شیک و اطلاع از قیمت خرید این خوراکی محبوب، کافیست کمی از وقت خود را صرف مطالعه این مقاله نموده و با ویژگی‌های خرید کیک مجلسی خاص از سوییت بلیس آشنا شوید.

کیک مجلسی خاص

یکی از خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها در مهمانی‌ها و یا جشن‌های بزرگ، کیک می‌باشد. بسیاری از افراد برای روزهای مهم زندگی خود مهمانی ترتیب می‌دهند. کیک یکی از اصلی‌ترین عناصر برای پذیرایی از مهمانان در این دورهمی‌ها و یا جشن‌ها می‌باشد. جشن‌ها و یا دورهمی‌های بزرگ خانوادگی از جمله جشن عقد، جشن نامزدی، جشن سالگرد ازدواج و یا جشن عروسی، نیازمند به کیک‌های خوشمزه و زیبا هستند. از این رو؛ افراد به دنبال خرید کیک مجلسی خاص بوده و در خرید این خوراکی خوشمزه وسواس به خرج می‌دهند.

خرید این دسته از کیک‌ها به تعداد مهمانان بستگی دارد. اما؛ در حالت کلی کیک‌های مجلسی به صورت دو طبقه به فروش می‌رسند. طعم، تازگی، طراحی شیک و پخت مناسب از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کیک مجلسی خوشمزه و خاص به شمار می‌رود.

شایان ذکر است که کیک مجلسی، تنها یک نوع شیرینی خوش‌طعم نیست! در واقع؛ کیک مجلسی یکی از جزئیات بسیار مهمی است که سلیقه شما را به رخ مهمانان می‌کشد. از این رو؛ در هنگام خرید کیک باید دقت و وسواس به خرج داده و کیک مجلسی شیکی را خریداری نمایید. برای آشنایی با مدل‌ها و ویژگی‌های کیک مجلسی خاص، ادامه این مقاله از سوییت بلیس را مطالعه نمایید.

کیک مجلسی خاص

مدل کیک مجلسی

امروزه کیک‌هایی با دیزاین فانتزی، ایده‌ای ناب برای انتخاب و خرید یک کیک مجلسی خاص به شمار می‌روند. اما شما می‌توانید برای کیک مجلسی مورد نظر خود چندین ایده را در نظر بگیرید. کیک‌های مجلسی شامل کیک‌های عروسی، کیک نامزدی، کیک عقد و… می‌باشند. برخی از کیک‌های مجلسی معمولا چندطبقه بوده و با استفاده از روبان و گل تزئین می‌شوند. رنگ این کیک‌ها معمولا سفید است. اما؛ شما می‌توانید رنگ کیک خود را با دسته‌گل و یا تم مراسم ست کنید. فوندانت یکی از طراحی‌های شیک و خاص بوده و تحولی عظیم در زمینه طراحی کیک پدید آورده است. از آنجایی که فوندانت خاصیت شکل‌پذیری دارد، با استفاده از آن می‌توان تنوع بالایی را در کیک‌های مجلسی ایجاد کرد.

کیک‌های مجلسی که با استفاده از گل طراحی و دیزاین می‌شوند، جزو متنوع‌ترین و زیباترین کیک‌ها به شمار می‌روند. این نوع طراحی، جذابیت ویژه‌ای به کیک شما خواهد بخشید. شما می‌توانید کیک مجلسی خاص و مورد نظر خود را به صورت آنلاین از سوییت بلیس سفارش دهید. برای این کار باید از میان نمونه کارهای موجود در سایت یکی را انتخاب نمایید و یا تزئین داخلی و بیرونی کیک را به انتخاب خودتان تغییر دهید.

کیک مجلسی خاص

نکات مهم هنگام سفارش کیک مجلسی خاص

همانطور که گفتیم؛ کیک‌های مجلسی خاص و شیک معمولا برای مراسم‌های خاص از جمله عروسی، نامزدی، عقد و… خریداری می‌شوند. از آنجایی که این روزها از مهم‌ترین روزهای زندگی هر فردی است، باید سفارش کیک مجلسی خاص را به قنادی معتبری بسپارید. شما می‌توانید از کیک‌های سوییت بلیس از قبل تست کرده و از مزه کیک‌های این مجموعه اطمینان حاصل کنید. در هنگام خرید کیک مجلسی شیک و خاص، به طراحی و دیزاین آن نیز توجه کرده و بهترین‌ها را برای طراحی کیک برگزینید. کیفیت خامه کیک و همچنین مزه کیک نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر از خامه شل و یا ترش شده برای کیک مجلسی شما استفاده شود و یا کیک مورد استفاده در سفارش شما تازه نباشد، مزه آن تا ابد در ذهن شما باقی مانده و یادآوری آن شما را ناراحت می‌کند.

در هنگام سفارش کیک مجلسی به مهمانان دعوت شده نیز توجه داشته باشید. کم‌تر بودن وزن کیک نسبت به تعداد مهمانان، باعث می‌شود کیک برای تمامی مهمانان کافی نباشد. بیشتر بودن مقدار کیک نیز زیبایی بیشتری دارد اما حمل آن سخت‌تر بوده و احتمال آسیب رسیدن به کیک افزایش می‌یابد. سعی کنید طعم و طراحی کیک را برحسب سلیقه خود سفارش داده و نظر و سلیقه مهمانان را در خرید و سفارش کیک مجلسی دخیل نکنید. اگر قصد دارید برای تزئین کیک مجلسی خاص از گل‌های طبیعی و یا مصنوعی استفاده کنید، بهتر است گل‌های روی کیک را با دسته گل و یا رنگ لباس خود ست کنید. این کار جذابیت کیک را افزایش می‌دهد.

کیک مجلسی خاص

خصوصیات خرید کیک مجلسی خاص و خوشمزه از سوییت بلیس

مجموعه سوییت بلیس در تلاش است تا بتواند رضایت مشتریان خود را جلب نماید. از این رو؛ بهترین‌ها را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این مجموعه برای پخت کیک و طراحی آن از مواد اولیه درجه یک و باکیفیت استفاده می‌کند. قنادان حرفه‌ای این مجموعه می‌توانند طرح‌های مختلف را طبق نظر شما حاضر کنند. در نتیجه؛ شما می‌توانید طرح و دیزاین مورد نظر خود برای کیک مجلسی خاص را ارسال کرده و سفارش خود را دقیقا مطابق با عکس ارسال شده تحویل بگیرید. علاوه بر این‌ها؛ مجموعه سوییت بلیس برای محصولات خود ضمانت سلامت تحویل را نیز در نظر گرفته است. به این ترتیب؛ نگرانی بابت خراب شدن کیک حین جابه‌جایی و یا حمل و نقل وجود نخواهد داشت.

کیک مجلسی خاص

سفارش کیک مجلسی از سوییت بلیس

سوییت بلیس از جمله معتبرترین سایت‌های فروشگاهی انواع کیک و شیرینی در تهران بوده و با توجه به کیفیت و تازگی کیک‌هایش تضمین شده می‌باشد. خلاقیتی که مجموعه سوییت بلیس برای طراحی و دیزاین کیک‌های خود بکار می‌گیرد، دارای تنوع بوده و مورد استقبال پایتخت‌نشینان قرار گرفته است. امروزه بسیاری از خرید و فروش‌ها به صورت غیر حضوری و اینترنتی قابل اجرا هستند. از این رو افراد می‌توانند نسبت به خرید کالاها اقدام کرده و آن‌ها را درب منزل تحویل بگیرند. سوییت بلیس از حرفه‌ای‌ترین‌ها در زمینه پخت انواع کیک مجلسی خاص، کیک تولد، کیک نامزدی و… می‌باشد. برای خرید کیک یک طبقه یا دو طبقه مجلسی می‌توانید به سایت سوییت بلیس مراجعه کرده و کیک مورد نظر خود را تحویل بگیرید. سفارش شما در کم‌ترین زمان به صورت کاملا سالم در اختیار شما قرار می‌گیرد.